فرمانیه
نوشته شده توسط : nobel

زندگی در فرمانیه تهران

منطقه فرمانیه به عنوان یکی از محلات اعیان نشین و گران تهران به حساب می آید. این منطقه از دیرباز به عنوان یکی از مناطق لوکس و لاکچری تهران شناخته و امروز نیز به همین شکل به شهرت خود ادامه می دهد. زمانی که در کوچه ها و خیابان های فرمانیه قدم می گذارید، احساس گرانی و ارزش بالای املاک و ساختمان ها فورا مشهود خواهد بود.

آب و هوای فرمانیه

به دلیل وجود باغ های زیادی که در این منطقه و همچنین محله شمیران تهران قرار داد. این منطقه مانند سایر مناطق شمالی شهر، از آب و هوای خنک و هوای پاک و تازه‌ای برخوردار است. این موقعیت جغرافیایی با نزدیکی به بوستان نیاوران و کاخ نیاوران از جمال و زیبایی طبیعی از ناحیه بهره برداری میکند.

محله فرمانیه تهران

دسترسی به فرمانیه تهران

کلانشهر تهران همواره، شلوغ ترین شهر ایران شناخته میشود، به همین جهت استفاده از وسیله حمل و نقل عمومی در تهران بسیار مورد توجه و مورد استفاده واقع شده است. معیار تهران نشینان برای انتخاب محله تهران برای سکونت و سرمایه گذاری، دسترسی سریع و آسان آن محله به وسیله حمل و نقل عمومی میباشد؛ محله فرمانیه نه تنها دسترسی آسانی با وسیله شخصی داشته، بلکه سا استفاده از حمل و نقل عمومی میتوانید به این محله رفت و آمد داشته باشید. برای دسترسی به منطقه فرمانیه در تهران، شما می توانید از راه های زیر استفاده کنید.

دسترسی مترو به فرمانیه

فرمانیه با مترو خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن! دسترسی مترو فرمانیه از نکات حائز اهمیت فرمانیه بشمار می‌آید؛ تنها کافیست خط 1 مترو (خط قرمز رنگ) را سوار شده تا در کمترین زمان به این محله دنج دسترسی داشته باشید. از آنجایی که فاصله نوبنیاد تا فرمانیه کوتاه است، نزدیکترین ایستگاه مترو به فرمانیه، ایستگاه مترو نوبنیاد میباشد؛ علاوه‌بر آن ایستگاه مترو قیطریه مسیر رفتن به فرمانیه را نیز تسهیل بخشیده است.





:: برچسب‌ها: فرمانیه ، محله فرمانیه ، محله شمیرانات ، منطقه 1 تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: