اشنایی با برج آوانگارد ولنجک
نوشته شده توسط : nobel

زندگی در تهران، شاید برای برخی مناسب و برای برخی ‌‌آرمان باشد. اما زندگی در برج‌های لاکچری تهران هدفی است که قشری به اصطلاح یک درصدی برای ‌‌آن تلاش می‌کنند. سکونت در برج های تهران آمالی است که توسط افراد لاکچری دنبال میشود. زیرا این دسته از افراد اعتقاد دارند که زندگی باید در بالاترین و بهترین سطح کیفی باشد و در میان لوکیشن‌های محبوب در مناطق شمالی تهران چه چیزی بهتر از ولنجک وجود دارد؟ حال بین این همه برج‌هایی که در ولنجک تهران وجود دارد بیاید با لاکچری‌ترین و به قول معروف با پرچم دارترین برج ولنجک آشنا شویم. این برج سفید رنگ که در میان برج های ولنجک قد علم کرده است، آونگارد نام دارد. حال اصلا آوانگارد به چه معناست و چرا نام برج اوانگارد را برای این برج برگزیدند؟

برج آوانگارد ولنجک

در فرهنگ معین آوانگارد به معنی پیشرو و پیشتاز است. آوانْگارد (avant-garde) از دو کلمه فرانسوی avant به معنی پیش و gard به معنی محافظ و در ترکیب باهم به معنای جلودار یا پیش لشکر است. خود آوانگارد بودن نیز به معنی شکستن تمامی کلیشه ها و پا گذاشتن به دنیای نوین و خلاقانه است. اگر نگاهی به امکانات این برج بیاندازیم متوجه خواهیم شد که چرا این اسم را برای این برج برگزیدند؛ زیرا که میتوان این برج را پرچم دار برج های ولنجک و حتی کل منطقه یک دانست. هنر آوانگارد نیز فراتر از درک عامه و زمان خود تلقی میشود. متفاوت بودن در بهترین صورت در ساختمان سازی، کار هر کسی نیست. به قول این اصطلاح که میگوید کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن! حال در ادامه ببینیم مرد کهن و سازنده این برج بی نظیر کیست؟

برج آوانگارد ولنجک

خالق برج اوانگارد ولنجک

معمار و متخصص این پروژه یکی از برترین مهندسان و معماران سال اخیر مهندس افشین حجت بوده است. آقای حجت متولد سال 53 بوده و در آستانه 50 سالگی است؛ مهندس افشین حجت از سال 77 تا به کنون در توسعه معماری شهری در انواع سبک های معماری از جمله سبک های سنتی، مدرن و پست مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و هایتک خوش درخشیده است. مهندس افشین حجت اعتقاد دارد که " وظیفه یک معمار در خلق فضا به نحوی است که در عین تبلور زیبایی، انسان‌ها در آن فضا احساس امنیت، رفاه و آسایش کنند. ازجمله رزومه مهندس حجت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویلا مقدم در نوشهر مازندران به مساحت 1965 متر
  • برج آوانگارد در ولنجک تهران به مساحت 2077 متر
  • مجتمع مسکونی آرام در ولنجک تهران به مساحت 9478 متر
  • مجتمع مسکونی یاسمن در فرمانیه تهران به مساحت 10500 متر
  • مجتمع مسکونی ژوان پارک در ولنجک تهران به مساحت 14510 متر

همچنین از دیگر پروژه‌های این معمار موفق می‌توان به ساختمان‌های تجاری بوکا هلدینگ، حسن سیف و ساختمان‌های مسکونی لواسان، مرداد، ناجی، کلارآباد، پاییز، پارادایس، علامه، دروس، یاسر و ارباب اشاره کرد.

مالک برج آوانگارد

گروه ساختمانی آوانگارد مالک این برج می‌باشند. حال شاید برای شما سوال باشد که چه چیزی توانسته برج آوانگارد را از دیگر برج های ولنجک متمایز سازد؟ در ادامه به امکانات و ویژگی های منحصر بفرد آوانگارد پرداخته ایم.





:: برچسب‌ها: برج های ولنجک ، ولنجک تهران ، آوانگارد ، برج آوانگارد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: