برج باغ فرشته پالاس
نوشته شده توسط : nobel

برج باغ فرشته پالاس یکی از بناهای لوکس و زیبا در منطقه 1 تهران است که بسیاری از افراد را ترغیب به خرید آپارتمان در فرشته تهران کرده است. این مجتمع مسکونی دارای واحدهای متعددی با متراژ های متفاوت در 10 تیپ مختلف می‌باشد. هر یک از واحد ها امکانات جذابی دارند و برای سکونت توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. برج باغ فرشته پالاس یکی از زیبا ترین بنا های موجود در منطقه خود نیز بشمار میرود. لذا رقابت برای سکونت در این مجتمع نیز مانند موارد مشابه آن بالا است.

برج باغ فرشته پالاس

متراژ و نقشه برج باغ فرشته پالاس

مجتمع مسکونی برج باغ فرشته پالاس با 10 تیپ نقشه در طبقات 1 تا 10 و با متراژهایی از 158 تا 356 مترمربع و در طبقه آخر با متراژهایی از 296 تا 642 مترمربع آماده پاسخگویی به هر نوع سلیقه‌ای می‌باشد. این مجتمع با انواع مساحت‌ها و نقشه‌ها، امکان انتخاب مناسب‌ترین واحد مسکونی را برای هر فرد فراهم می‌کند. همچنین با امکانات و تجهیزات مدرن، این مجتمع از نگهداری و زندگی راحت و لذت بخش برای ساکنان خود اطمینان می‌دهد.
شایان ذکر است که طبقات آخر این بنا به صورت پنت هاوس می‌باشد. متقاضیان اقامت در این طبقات اغلب کسانی هستند که علاقه بیشتری به طبقات تک واحدی دارند. همچنین نورگیری این طبقات بسیار بهینه تر است. نورگیری عالی در کنار متراژ بالا می‌تواند جلوه زیبایی به منزل دهد. وجود امکانات و ویژگی های متعدد در طبقات آخر برج باغ فرشته پالاس باعث شده تا قیمت این واحد ها نسبت به سایرین کمی بیشتر شود.

ویژگی های مجتمع برج باغ فرشته پالاس

مجتمع فرشته پالاس دارای فضای سبز اختصاصی و جذابی است؛ وجود چنین فضای سبزی باعث سلامتی و شادابی در روحیه ساکنان این بنا می‌شود. یکی از ویژگی‌های دیگر این بنا، طراحی و مهندسی آن است؛ در واقع در ساخت این بنا از دانش معماری روز دنیا بهره گرفته شده و این ویژگی، برج باغ فرشته پالاس را منحصر به فردتر می‌کند. سازندگان این ساختمان تلاش کرده اند که آن را به کمک تکنولوژی موجود به یک بنای دوستدار محیط زیست تبدیل کنند. به اختصار به این نوع ساختمان های دوستدار محیط زیست ساختمان سبز نیز می‌گویند.
برند گویس (GEWISS) ایتالیا به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه ساختمان‌های هوشمند شناخته می‌شود. این برند با استفاده از استانداردهای اروپایی KNX، به طور مداوم در تحقیق و توسعه سیستم‌های هوشمند برای ساختمان‌ها مشغول است. انتخاب این برند برای هوشمندسازی مجتمع، نشان از تکنولوژی مدرن و کیفیت بالای سیستم های برج باغ فرشته پالاس دارد و می‌تواند به بهبود عملکرد و کارایی مجتمع کمک کند. شایان ذکر است که مجتمع فرشته پالاس نیز از این تکنولوژی بهره گرفته است. نا گفته نماند که این ساختمان از سرانه مشاعات بالا و پارکینگ مهمان برای آسایش هر چه بیشتر مراجعه کنندگان برخوردار است.





:: برچسب‌ها: برج های فرشته ، برج باغ فرشته ، برج باغ فرشته پالاس ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: