اجاره آپارتمان محمودیه
نوشته شده توسط : nobel

رهن و اجاره آپارتمان در محمودیه

محمودیه را میتوان محله ای آرام معرفی کرد که تنوع سازه را به وضوح میتوانید در این محله مشاهده کنید؛ از برج های لوکس و سر به فلک کشیده گرفته تا خانه های ویلایی قدیمی که طرفداران بسیاری دارند. البته که این روزها آسمان خراش ها جای بسیاری از سازه های ویلایی قدیمی را گرفته اند و کمتر میتوان خانه های ویلایی مشاهده کرد.
باتوجه به تنوع سازه ای که در این محله خوش آب و هوا وجود دارد و همچنین قیمت بالا خرید آپارتمان در محمودیه، اجاره آپارتمان در محمودیه تهران بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد به سراغ اجاره آپارتمان در این محله رفته‌اند. اما علت محبوبیت اجاره آپارتمان در منطقه محمودیه چیست؟ باید گفت در کنار موقعیت مکانی بی نظیری که این محله دارد، امکانات رفاهی موجود در محمودیه همچون:

  • مرکز خرید برلیان
  • مرکز خرید میلان
  • مجموعه ورزشی پالیم
  • باشگاه بهشت
  • بیمارستان دامپزشکی ایران پت

نیز تاثیر بسیاری در این امر داشته است. قرار گیری محمودیه در نزدیکی مهم ترین محله های شمال تهران نظیر زعفرانیه، ولنجک و الهیه نیز ازجمله عوامل تاثیر گذار در محبوبیت اجاره خانه در محمودیه تهران هستند. اجاره آپارتمان در الهیه را نیز از دست ندهید؛ چراکه الهیه نیز در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است.
اگر به دنبال سکونت در محله ای لوکس و در عین حال دنج هستید، درکنار رهن و اجاره آپارتمان در محمودیه تهران، اجاره آپارتمان در زعفرانیه تهران و اجاره آپارتمان در ولنجک را نیز در اولویت های خود قرار دهید.

آگهی های اجاره آپارتمان در محمودیه

قیمت اجاره آپارتمان در محمودیه

همانطور که گفته شد، محمودیه واقع شده در شمال تهران است و آپارتمان های تمام محله های شمالی تهران به جهت آب و هوا مناسب، امکانات رفاهی و دسترسی هایی که دارند، قیمت بالایی دارند. درمورد قیمت اجاره آپارتمان در محمودیه نیز نمیتوان قیمت مشخصی را در نظر داشت چراکه قیمت اجاره آپارتمان در محمودیه مانند دیگر محله های تهران باتوجه به المان هایی نظیر سن سازه، امکانات، متراژ واحد و... قیمت گذاری میشوند. با این حال مسکن نوبل همواره در تلاش بوده تا به روز ترین آگهی های اجاره آپارتمان و خرید آپارتمان در محمودیه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تنها کافیست به وب سایت نوبل مراجعه کرده و با کمک فیلتر موجود در سایت، نوع معامله و محله مورد نظر خود را انتخاب کرده تا به فایلی کامل و تمام نشدنی از آگهی های اجاره آپارتمان محمودیه تهران دسترسی داشته باشید.





:: برچسب‌ها: اجاره آپارتمان در محمودیه ، آپارتمان های محمودیه ، خرید آپارتمان در محمودیه ، رهن کامل آپارتمان در محمودیه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: